Info ja ehdot

.: Yhteystiedot ja viestilomake
.: Maksutavat
.: Toimitusehdot
.: Takuu- ja asiakaspalautukset
.: Rekisteriseloste


Asiakaspalautus ja huoltoon lähetys

Tuotteen palautus toimittajalle

Tuotteilla on kuluttajille 14 vkr:n palautusoikeus. Se koskee virheettömiä, ei-käyttöönotettuja laitteita.

Asiakaspalautukset ainoastaan Postin välityksellä. Delivet Oy:llä on Postin kanssa asiakaspalautussopimus (asiakaspalautusnumero 611434) ja myyjä vastaa kuluista.
Aiheettomista asiakaspalautuksista peritään kuitenkin aiheutuneet postituskulut.

Muista aina saatekirje, jossa yhteystietosi ja palautuksen syy

Takuulähetykset huoltoon

Laitetakuu koskee laitteessa olevia valmistusvikoja. Se ei kata virheellisen käytön (väärä jännite tms.) tai laitteen muutoksista aiheutuneita vikoja. Takuu ei myöskään kata käyttäjän tekemistä korjauksista tai ulkopuolisista lisälaitteista koituvia laite- tai ohjelmistovahinkoja.

Takuuaikana asiakas voi palauttaa huoltoon tai tarvittaessa vaihtoon ostamansa tuotteen asiakaspalautuksena.

Takuupalautuksista on sovittava aina etukäteen. Ongelma voidaan jossain tapauksissa ratkaista puhelimessa ohjeilla tai lähettämällä varaosa - näin vältytään ylimääräiseltä odottelulta ja turhilta postikuluilta. Myös tarkoituksenmukainen pakkaaminen on sovittavissa.

Emme lunasta postiennakko-, emmekä Matkahuoltolähetyksiä.
Asiakas vastaa asiakaspalautettavan tuotteen riittävästä pakkaamisesta.
Älä lähetä asiakaspalautustuotteita pika- eikä särkyvää -lisäpalveluilla.